Miyuki-kanin!

Jag har ju pysslat ihop två små pärlpandor tidigare, och efter båda gångerna var så jag otroligt less efteråt att jag lovade mig själv att inte göra något till sådan på fleeera år. För jag garanterar att det tar ordentligt på tålamodet, och det blir riktigt jobbigt när den tjurskalligaste envisheten tar över och målet SKA nås inom kort.
Hur som helst lyckades jag uppenbarligen inte hålla vad jag lovat. Min tredje lilla pärlfigur av märket Miyuki fick bli en helt ny liten figur - en kanin! Ca 3-4 cm mäter den, och jag skulle tro att det tog mig ungefär 3-4 timmar att färdigställa den.
 
 
 
 
Har även samlat på mig ytterligare några små figurer som jag nån gång framöver ska kasta mig över om andan faller på.
Om någon mot förmodan råkar vara sugen på att skapa sig en egen Miyukifigur, sök då på "Miyuki Macot Fan Kit". Själv köpte jag mina från Pärltorget.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0