Nu har det varit mycket annat!

Har gått från singel till sambo, från stadsbo till lantis, från hyreslägenhet till hyresvilla... Flyttat bohag (och är fortfarande inte klar), målat, tapetserat... Och förutom detta har jag förstås jobbat på som vanligt, låtit min familj få lära känna nytillskottet, samt givetvis själv fått en helt ny familj att lära känna. Och redan en sorg, en svärfar som nyligen besegrats av sin onda cancer... Så ni kanske kan ana att jag inte haft mycket tid till pyssel...
 
Men! Snart har jag faktiskt ett helt rum att stöka ner i utan att få ångest så fort jag tar paus i pysslandet, bara för att jag i pysslandets stund behövt använda köksbord eller vardagsrumsgolv för ändamålet. Nu kan jag bara stänga dörren efter mig. (Oftast iaf. Det ska nämligen även fungera som gästrum för mer eller mindre långväga gäster. Kan vara väldigt bra när man bor så här ocentralt.) Så snart kommer nog pysslandet igång lite mer ordentligt igen.
 
Och EN grej har jag faktiskt pysslat ihop på sistone. Ska se till att ta lägga upp en bild på den snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0