Guess who!

Eller nä förresten... En alldeles för lätt fråga!


Här sitter jag och pysslar till vackra rocktoner... De e heeelit!

Några timmar efter att jag nämnt för någon hur less jag redan var på virkning och hur skönt det skulle vara att ta några dagars paus, ja då var jag igång igen. Hade ett vitt nystan och tänkte att "vafasen, jag kan ju försöka iaf!". Och så blev det. Det går lite segt, men hon börjar bli klar!

Nästan så jag skulle vilja sätta alla dessa lösa delar i ett litet tittskåp och smacka upp det som ett konstverk på väggen. Men så blir det inte. Inte denna gång, åtminstone.

Kommentarer
Postat av: Pia

Duktigt! :) Du kanske ska virka ihop filuren du målat på din tavla som nästa projekt? :) Jag håller på att sticka sockar! :) Klar med den ena, nu gäller det bara att få nr 2 att bli likadan! Pysselkväll snart? Det dröjer nog inte så länge innan man kan sitta ute på balkongen och sticka/virka utan att frysa ihjäl...

2011-05-14 @ 11:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0