Tubhalsduk i ull!

Jag har börjat sy en och annan tubhalsduk. Eller scarf för den delen. Superkul! Supersnyggt! Superanvändbart!
Som sjal över axlarna, som skyddande huva och självklart som halsduk. För värme eller för att vara fin. Eller för kombinationen. Jag vet just nu ingen accessoar som kan lyfta en hel outfit på det sätt som en tub kan göra! Ja, jag är salig... Det är inte ofta man är det.



Denna är sydd i ett ulligt, elastiskt tyg. Varm givetvis. Rockig/punkig på ett vackert sparsmakat sätt, alltså helt i min smak. Men den är inte till mig... *snyft*... Den är till en annan rocker, och jag hoppas att den kommer väl till användning under den väntande januarikylan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0