Galet färgglad



Så sjukt färgsprakande att man inte kan bli annat än glad!


Den första jag gjorde, faktiskt. Denna ska bli till julklapp åt bästisen, och jag kommer verkligen vara lite avis eftersom jag är så pass nöjd med resultatet och inte gärna vill ha en exakt likadan som en jag känner. Men å andra sidan skulle jag inte vilja ge bort något jag inte är nöjd med, så jag hoppas att denna julklapp kommer vara till lika stor glädje för henne som den hade blivit för mig om jag hade behållt den.

Tänka sig att man för övrigt ska vara så sen på att hänga på såna här trender. Det har tagit år och dar (ibland decennier) för mig att inse det fina med varenda accessoar som ska hängas/viras runt halsen.

Blodad tand nu... Men det har ni väl redan märkt. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0