Min första trikåmössa!




Eller okej, min andra. Den första blev ju så liten att inte ens mitt lilla huvud trivdes att ha den som ett yttre skinn. KAN bero på att jag var lite snabb i vändningarna och inte uppmärksammade att det var barnstorlek det handlade om! Sen gjorde jag den här. Och den blev lite för stor. Men jag gillar den ändå! Kladdade lite färg på den också. Gillar när det är lite "häng" på mössan. Men ifall man fryser om öronen och kan tänka sig att skippa det berömda hänget en stund eller bara vill dölja texten så kan man förstås vika upp nedre kanten och på så sätt få en vanlig mössa utan tjusiga detaljer. Då sitter den plötsligt helbra på mitt huvud också!
Nu ville ju inte jag agera modell egentligen, men en av mina fina lampor ställde snällt upp på det! Fast nu bjuder jag iaf på en småanonym bild så att ni får ett hum om hur den kan se ut på någon som inte är ett äkta ljushuvud:



Kommentarer
Postat av: En storasyster

Snygg lampa (har likadan)

Snygg mössa (har inte en likadan)

Snygg syrra (är en likadan ;-) )

2011-04-14 @ 21:18:06
Postat av: Hevelin svarar

Haha, vackert! Tackar så mycket för hela TRE komplimanger på en och samma gång!

2011-04-14 @ 22:10:51
Postat av: Anonym

Haha :) angående ordvitsen och ordvalet på den tjusiga detaljen

2011-04-16 @ 00:21:07
Postat av: längst fram i taxin

småanonym bild är inte det sämsta heller

2011-04-16 @ 00:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0