Äntligen en sängkappa!!


Så blev den gjord till slut! Den där sängkappan som skulle dölja allt bråte under min högbenta säng. Det måste nog varit ett år sedan eller så som jag bestämde mig för att skaffa en sådan. Sedan dess har jag stört mig nå enormt på hur skräpigt det sett ut så fort man inte har haft överkastet på (vilket är nästan jämt).




Det som främst behövdes var 2,5 gamla "singellakan". De har mest legat och skräpat hos mig sedan jag för ganska många år sedan blev med en 120's säng. (Ska tilläggas att även det översta påslakanet är skapat av två av dessa överblivna gamla lakan.)
Sedan kom jag även på att jag ville sätta dit ett gäng öljetter för att hålla ihop sidorna lite extra. Det såg faktiskt snyggare ut än jag tänkt mig, och jag slipper det där urgulligt tokromantiska. Då kom även två skosnören till användning. Dessa snören kan man ju faktiskt ersätta med vilket band/vilken färg man nu vill ha för tillfället.
Men fråga mig inte hur jag gjorde, för jag har bara knåpat efter förmåga och fått ändra lite hit och dit innan jag slutligen fick ihop det hela.

So much better anyway!!

Nu återstår att få det mysigt i alkoven i övrigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Väldigt snyggt!!

2011-04-05 @ 19:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0