En mössa!

Jag har börjat sticka! Fusksticka, that is. För det enda jag hittills kan sticka på vanligt sätt är raka stycken, såsom... halsdukar och liknande. Quick Knit från Panduro är skojiga grejer! Jeflar va jag ska skapa varma accessoarer inför vintern! Jag hatar nämligen att frysa. Och lärde mig trots detta inte förrän för några få vintrar sedan hur härligt det är att verkligen vara rätt klädd.

Charlie var påtänkt som modell, men han satt bara stilla tills kameran kom fram. Ni ser ju... Så min väldigt stillsamma billig-i-maten-leguan fick ta det jobbet istället. Nu återstor nog bara namnlappen på den mössan. Sedan är den redo att användas! Och jag lovar, den är förödande varm inomhus iaf!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0