Namntips?

Sitter här i sena timmen och försöker klura ut vad för namn jag ska märka mina framtida alster med (för det ska jag)... Eftersom jag fått för mig att "Itchi" redan finns så är det så klart uteslutet. Sen har jag även för något år sedan lyckats uppmärksamma att det finns ett märke som heter... Ichi? Lite osäker, men nåt sånt är det iaf.


Hevelin, bara? Det kan kännas lite tråkigt med ett "vanligt" namn, kan jag känna...

Förslag?

Jag har en udda liten present i åtanke till den som kommer med det vinnande förslaget. Så kom igen nu! Nej, jag tänker inte börja på den förrän jag vet vem som ska ha den. Fast... med så få tjuvkikare som jag hittills har (såna där som sällan vill lämna minsta spår efter sig, vill säga) så skulle det kunna sluta med ingen present alls. Så kom igeeen!

Kommentarer
Postat av: En storasyster

Jag tycker inte Hevelin är ett vanligt namn. Den enda jag sett använda det är du och jag ser det som en sammanslagning av dina båda förnamn även om jag inte har en aning om det är så du tänkt. Är det en sammanslagning så är det väl ett alldeles utmärkt märkesnamn?

2010-05-09 @ 18:52:33
Postat av: Pia

Jag håller med om att Hevelin är fint. Simons förslag skulle nog vara Palindrom :) Tyvärr har jag inte nåt annat bra förslag!...

2010-06-01 @ 22:45:01
Postat av: Pia

Okej, nu är det jag igen :) Här gör man allt för en present :P Funderade lite angående namnet. Hevelin förknippar jag med Heaven och änglar, kanske lite på den snälla sidan... Kanske kan ha ett dubbelnamn? Hevelin Develin? Inte riktigt heaven, inte riktigt devil. Så kan sakerna vara antingen eller, snälla eller med lite mer attityd.

2010-06-02 @ 18:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0