Ett linne!

Jag var ju så grinig igår för att jag inte hann få böckerna innan helgen... Så jag drog fram en av alla enfärgade stuvbitar i trikå som jag var ganska manisk på att köpa för nåt år sedan. Just för att skapa linnen och t-shirts... Bestämde mig för att slarva ihop en topp av nåt slag,  och valde därför ett grönt tyg som jag inte var så rädd om. Drog fram ett linne ur garderoben och använde som mall. Hade lite vitt kvar också. Ikväll blev linnet klart.
Det är hur som helst inte ofta man börjar med nåt slarvigt i tanken och det slutar med nåt som man känner sig riktigt nöjd med! Det brukar liksom fungera åt andra hållet...
 





Just ja... Idag fick jag hämta ut mina böcker! Kanske tur att dom inte kom tidigare, för då hade jag nog inte i ren frustration kommit mig för att sy detta linne!


Kommentarer
Postat av: Johan

Skön blogg du hade, å vad duktig å finurlig du verkar var på att sy å sånt ler

2010-06-19 @ 14:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0