En väska till bara mig!





 
Jag tackar ödmjukt min inspirationskälla genom att länka till hennes ofattbart fina verk, som jag kikat på i månader. Har gjort mitt mönster så likt hennes som jag nu kunnat, förutom några förenklingar och lite egen design-touch här och var. Efter kluriga tankar och mer sprättande än jag egentligen vill erkänna så kan jag säga att min nybörjarväska blev klart bättre än jag vågat hoppas på.
 
Reglerbar axelrem var ett måste, och jag hittade till slut det jag sökte hos en skomakare. Hade gärna haft ett större spänne, men det jag fick tag på funkade ändå fint.

Jag är som sagt grymt nöjd, trots några missar. Man drar ju lärdom, och nu har jag redan börjat se nästa väskmönster framför mig. Börja enkelt och avancera!


Kommentarer
Postat av: www.syfroken.se

Vilket snyggt tyg och jättefin väska!

2010-10-10 @ 18:44:08
URL: http://www.syfroken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0