Var är mina böcker?!!!!

Jag vet... Jag är av onödigt otålig natur. Knappast rent allmänt, men just i synnerhet. Bland annat när det handlar om pysselidéer som hemskt gärna ska bli verklighet väldigt fort. Helst igår, men åtminstone ska det påbörjas NU. Det har inte gått så bra, kan vi säga... Och nu har jag väntat i evighet på två böcker som jag beställde i söndags. Det känns som en evighet iaf. De kom inte ens idag, fredag!! Den här gråa och regniga dagen hade ju passat ypperligt för inomhuskreativititet!

Paketet som väntas består av:

"Pyssel de luxe" som jag i över ett år funderat på att inhandla sedan jag bläddrade i den på en bokaffär. Den verkade så härlig, men just den gången var snålheten (eller mitt ekonomiska sinne?) starkare än köplusten. Jag har sedan dess läst otaliga finfina recensioner om denna bok, och inte en enda negativ. Så gissa om otåligheten är svår just nu...

"Väskor, väskor" råkade jag snubbla över i samma veva... Det är ju mest bara väskor som svävat i mina pysseltankar den senaste månaden. Men jag behöver riktiga mönster att utgå från först och främst. Hoppas att jag inte blir besviken...

Hoppas på massor av inspiration nu så att jag kan få tömma en ganska översvämmad pysselidéhjärna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0