Ett monster till sthlms-systern!

Kär igen. Jag faller pladask för vissa ansiktsuttryck och former... Sånt där som verkar ge en skapelse en alldeles egen själ.
Detta lilla monster, glupsk nog att svälja en mobil, fick färdkost á la usb-minne. Eller... Egentligen var det väl minnet som skulle få ligga mjukt på tillbakaresan till min syster. Men i så fall fick den ett otroligt bra skydd i form lilla monstret. =)

Nu blev han till av det jag hade hemma, vilket resulterade i ett "axelremmen" bör bytas ut mot nåt finare och bättre. Men det verkade min syrra vara införstådd i.
 



Klart han blev charmig! Det tycker iaf jag och hans nyblivna ägare! =)


Kommentarer
Postat av: En storasyster

hans härliga ansiktsuttryck... Han är underbar!

2009-12-16 @ 07:53:33
Postat av: Jojo

Vilken underbar figur! Inspirerande! Jag har också tänkt sy nåt lurvigt monster snart.

2010-04-10 @ 21:44:21
URL: http://www.jojofalk.se/blog
Postat av: Jojo

Härligt monster och strålande idé!

2010-04-20 @ 07:59:42
URL: http://www.jojofalk.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0