Min första amigurumi!

Nu har den otåliga varit igång igen...
Hittade en virkbeskrivning som såg ut att vara tillräckligt enkel att börja med, och innan jag ens riktigt hunnit förstå mig på virkning var jag igång med skapandet. Trög på att förstå såna där beskrivningar är jag också. Så jag fick chansa och trixa, vilket resulterade i nåt som inte alls såg ut som det egentligen skulle. För att inte tala om tiden... Det som påstås ta 30-60 minuter tog för mig flertalet timmar. Kanin, förresten? Ja, lite mer kanin blev det ju med nosen, men annars tycker jag att han ser ut som en korsning mellan kanin, mus och gremlin. Men jag blev nöjd ändå! Och han ser inte så himla missnöjd ut han heller. Man må ju liksom börja nånstans!






Kommentarer
Postat av: Pia

hjärtekatten nästa? :)

2011-05-09 @ 21:43:54
Postat av: Hevelin svarar

Vet inte om jag vågar ge mig på en sån sak riktig än!

2011-05-10 @ 10:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0