Barnsligt värre...

Kan man inte rita fint så får man väl rita lustigt då! Den här har jag alldeles nyss gjort direkt på datorn, ifall ni undrar varför figurerna är så "sladdriga". En viss 23-åring (nämner inga namn, för då blir han nog stött ;)) tyckte jag skulle skilja på "Jag kan rita" och "Jag har ritat". Rätt uppenbart att han anser att jag har failat i mitt försök att rita då, haha...  Själv tycker jag ändå att den blev lite charmig!

Några förslag på vad jag skulle kunna nyttja detta grymma mästerverk till?


 


Kommentarer
Postat av: Matilda Barnboksillustratör

hihi, vilka söta!! haha, skön kommentar du fick... :-) men jag tyckte de blev fina! den i orange ser nöjd ut!

2010-04-29 @ 13:22:39
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Jonas

Tycker du ska sälja den till Microsoft så att dom kan lägga till den som en symbol i messenger, typ en "smily" :-)

2010-06-15 @ 19:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0