Blackbird - My first



Plagget
Finns inte så mycket att säga här. Jag har sytt det själv, utan något vettigt mönster att utgå från. Har lagt en t-shirt på ett stort papper och ritat av den efter bästa förmåga.

Trycket
Fick idén från en favoritballad med Alter Bridge. Blackbird heter den. En sorglig men mäktig låt fick alltså bli mitt första trycktema. Har använt schablontryck. Om schabloner kan du läsa HÄR. Dock kan jag säga att det var ett ganska tidsödande och pillrigt projekt att skära ut de stiliserade bokstäverna då detta är en enda schablon. Men nog kan jag så här efteråt säga att jag tycker det var värt all möda.

Kommentarer
Postat av: isa

riktigt fint!

2009-04-19 @ 00:42:13
URL: http://bellenisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0